Langkah Kanan

*Oleh kerana tajuk blog saya hari ini adalah dalam BM, maka entri saya kali ini adalah dalam BM. :)*



Gambar hiasan

Apakah kaitan voucer Ding Tea serta pas percuma untuk tiket wayang (I think. Google translate give me a wrong translation. I mean, what is 'pas pelengkap?' -___-) dengan kolok mee?


Saya sangat bertuah hari ini kerana tadi sewaktu makan tengah hari di suatu kedai kopi di 
Samarahan, saya terserempak dengan Dr Evan, 
atau Bos E.
Sudah tentu dia juga pergi makan tengah hari lah.
Sebelum dia pergi, dia bayar kolok mee yang saya, Vic dan Elly order.
Jadi hari ini, kami hanya bayar air saja.
Memang langkah kanan betul. Haha. 


Sesampainya saya di rumah, seperti biasa saya "scroll" timeline Twitter saya,
dan ternampak tweet Hitz.fm cruisers yang mereka akan berada di MJC.
Pada mulanya, saya agak was-was untuk pergi.
Tetapi bila difikirkan balik, sudah sekian lama saya tidak mengejar cruisers Hitz.fm, 
jadi saya pun pergi.


Dan seperti yang anda lihat di gambar di atas, saya memenangi voucer Ding tea
serta pas percuma untuk menonton wayang di GSC City One. 
Tarikh 10/10 ni memang tarikh bertuah lah. 
Sebab itulah, saya namakan entri ini sebagai "langkah kanan";
satu simpulan bahasa yang bermaksud, bernasib baik.

*
*
*
*
*

Oh my BM -_____-
I think I shall stick to posting in English.

Anyways,
I just wanna say thank you to Boss E cz "chia" us the kolok mee just now.
You're an awesome lecturer, and you know it :)
I wish you all the best for Cambridge, and in everything that you do.
As bad as BM is, I shall end this post with a pantun,


KALAU ADA SUMUR DI LADANG,
BOLEH KITA BERSAMA MANDI;
KALAU ADA UMUR YANG PANJANG,
BOLEH KITA BERJUMPA LAGI.

Taken during his birthday bash back in May. Ain't he awesome?!

CONVERSATION

2 comments darling:

  1. Hi Marcy! ur BM not bad leh... :)

    ReplyDelete
  2. Oh my! You actually came to my humble blog. Awww... thanks. But I still think that my BM sucks, for my mother is a BM teacher and I know if she reads this, she will laugh. Haha.

    ReplyDelete

Back
to top